Per 1 januari 2026 gaat de nieuwe Cao voor uitzendkrachten in. We willen ons hier graag tijdig op voorbereiden. Welke wijzigingen kunnen we verwachten ten opzichte van de huidige cao? [...]
In deze checklist lees je waar een verzoek tot het wijzigen van de arbeidsduur, werktijden en/of arbeidsplaats aan moet voldoen en op basis van welke redenen je een verzoek mag afwijzen.Sinds de invoering van de Wet flexibel werken in 2016 hebben werknemers meer mogelijkheden om hun werk flexibel in te [...]
Voor kleinere organisaties is het aanschaffen, inrichten en beheren van een apart systeem voor customer relationship management (crm) niet snel rendabel. Gelukkig kun je ook Outlook gebruiken voor je klantbeheer!Contactpersonen (klanten) kun je hier centraal gebruiken en bijhouden, e-mail en afspraken in de agenda centraal lezen en verzenden en bij [...]
Het komt in onze organisatie voor dat werknemers minder uren hebben gewerkt dan contractueel is overeengekomen. Waarop moet onze organisatie letten bij deze werknemers met minuren? [...]